סוכל ניסיון להברחת שב"חים

סוכל ניסיון להברחת שב"חים

בלילה שבין שבת לראשון, נתקבלה התרעה במוקד המבצעי של קבוצת האבטחה צוות 3 על ידי אחת מתושבות היישוב שדמה, על רכב חשוד שהוריד מספר נוסעים בסמוך ליישוב. מיד עם קבלת ההתרעה במוקד המבצעי, נשלחו סיירי השטח האמונים על אבטחת יישובי הסביבה למקום במהירות. הסיירים, רכובים על רכב שטח, חברו במקום לכוח של משמר הגבול עמו הם מקיימים שיתוף פעולה, וקיימו סריקות משותפות יחד. לאחר סריקות נרחבות שביצעו, התגלו בשדה סמוך חמישה שב"חים שחצו את הגבול ללא תיעוד והם נעצרו.

קבוצת צוות 3 מפעילה שיטת אבטחה ייחודית המביאה לירידה משמעותית בניסיונות פריצה לבתי התושבים ביישובים השונים. נציגי החברה, בשיתוף עם נציגי הביטחון של הישוב ובשיתוף פעולה עם כוחות משמר הגבול והמשטרה, בונים תיק אבטחה ייחודי המותאם לאותו יישוב.  במסגרת זו, מופעל מוקד אבטחה שמאויש 24 שעות ביממה, ביישובים נמצאת ניידת סיור זמינה וכמובן, מערכת אזעקה שמקושרת למוקד.

מנכ"ל חברת המיגון והמוקד בקבוצת צוות 3, אבנר בן אריה: "קיימת תופעה נרחבת ומדאיגה של פשיעה במושבים ויישובים במרחב הכפרי. למרות שבדרך כלל מדובר במקרים של פריצות לבתי מגורים, במקרה זה המאבטחים שלנו נדרשו להתמודד עם סיטואציה שונה לחלוטין, ועמדו בכך בצורה מעוררת הערכה. אנו נמשיך לשתף פעולה עם כוחות הביטחון למען שיפור הביטחון האישי של התושבים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh