הכר את המתבגר – שיעור מספר 2 – תנועת הדאב

הכר את המתבגר – שיעור מספר 2 – תנועת הדאב

בפעם הקודמת שנפגשנו כאן נתנו לכם הצצה לתרבות הסוואג ותיארנו כיצד נראה הסוואג המצוי. היום אנחנו מבקשים לגעת באחת התנועות שסוואגים מבצעים – "הדאב". חשוב להדגיש כבר בפתח הדברים, כי ה"דאב" חוצה מגזרים והוא אינו נחלתם הבלעדית של הסוואגים. ה"דאב" נמצא בכל מקום ומבוצע על ידי ילדים, בני נוער ואפילו בני עשרים פלוס.

הבהרה: אם אתם בני למעלה מ-30 אינכם נחשבים עוד כ"בני עשרים פלוס". החתומה מטה, שקרובה יותר לגיל 40 מאשר ל – 30, ניסתה לבצע את התנועה לעיני ילדיה וזכתה למבט מרחם ולועג. ראו הוזהרתם.

למי שפספס, הדאב (מאנגלית : "Dab") היא תנועה שעושים בו זמנית עם הידיים והראש. בעוד הראש יורד מטה, הזרוע והמרפק עולים למעלה. דמיינו מישהו שמתעטש לתוך המרפק שלו, אך עושה את זה בסטייל. 

הדאב הפופולרי נולד בסצינת ההיפ הופ של אטלנטה כבר בשנת 2013, אולם הוא צבר תאוצה ופופולריות בסוף שנת 2015. לא ברור מי התחיל את הטרנד, והרשת מלאה בוויכוחים סוערים: האם היה זה ההרכב מיגוס? אולי קנייה ווסט? ואולי בכלל שחקן הפוטבול קאם ניוטון?
מי שזה לא יהיה, הדאב הוא כבר מעבר לטרנד לוהט, זה ממזמן כבר מיינסטרים ומתאים למגוון סיטואציות, כשהעיקרון הוא להביע שמחה :
אין שיעורי בית – דאב.
הבקעתי גול – דאב.
יש קציצות שאני אוהב – דאב.

אז בפעם הבאה שאתם שמחים ממשהו, וודאו שאין בן נוער בסביבתכם ובצעו את הדאב להנאתכם.

נתראה בשיעור הבא.

בת אל צור

שיעור מס׳ 1

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh