חשיבות שירותי אינסטלטור ואיך תבחרו אותו נכון

חשיבות שירותי אינסטלטור ואיך תבחרו אותו נכון

תחום האינסטלציה הוא תחום רחב ביותר ולכן, לא תמיד כל אינסטלטור ידע לבצע כל עבודת אינסטלציה. בחירה של אינסטלטור, צריכה להתבצע בהתאם למגוון פרמטרים שונים שצריך לבחון, אך אחד הפרמטרים החשובים ביותר שעליכם לבחון הוא: האם האינסטלטור אכן יכול להציע את המענה הנדרש לכם עבור הבעיה העומדת על הפרק. אינסטלטור מקצועי ומומחה, לרוב ידע כיצד לתת מענה למגוון בעיות שונות הנוגעות למערכת האינסטלציה.

תפקידיו של האינסטלטור

אם אתם מחפשים אינסטלטורים ברחובות, קודם כל חשוב שתבינו במה בדיוק עוסקים אינסטלטורים:

ראשית כל, אינסטלטורים מציעים שירותי התקנת כלים סניטריים. שירותי ההתקנה חייבים להתבצע בצורה מקצועית, שכן, אם האינסטלטור יתקין את הכלים הסניטריים בצורה לא מספיק מקצועית או נכונה, זה יכול ליצור תקלות שונות בכלים תוף פרק זמן קצר. בכדי שלא להגיע למצב הזה חשוב מאוד לבחור באינסטלטור שמומחה בהתקנתם כל סוגי הכלים הסניטריים לרבות אסלה תלויה, ניאגרה סמויה ועוד. בדקו אם לאינסטלטור שאתם בוחרים בו יש ניסיון רב בביצוע ההתקנות הללו וכי אפשר לסמוך עליו.

פתיחת סתימות

סוג נוסף של שירות שניתן לקבל מאינסטלטורים הוא פתיחת סתימות. בין אם מדובר על סתימה בשירותים, סתימה בכיור או סתימה באמבטיה. לרוב הטיפול בסתימה יהיה פשוט ומהיר, אך אם מדובר על סתימה מורכבת, חשוב לוודא כי לאינסטלטור יש את כלי העבודה הנדרשים עבור טיפול בסתימה זאת.

איתור ותיקון נזילות

אם יש לכם נזילה גלויה כלשהי בביתכם כגון: נזילה מהברז או מהאסלה, אינסטלטור מקצועי יטפל בה בצורה נקודתית. אולם, אם יש נזילה כלשהי סמויה בצנרת החבויה מאחורי הקיר או מתחת למרצפות, חשוב מאוד לאתר את המיקום המדויק של הנזילה בשלב הראשון. בכדי שאיתור הנזילה לא יסב הרס לביתכם, כדאי לבחור באינסטלטור אשר מציע שירות איתור נזילות בשיטת אל הרס. בשיטה זאת התהליך מתבצע באמצעות מכשירים מתקדמים שמטרתם היא לאתר את הנזילה באופן חיצוני כגון: מצלמת אינפרא אדום. לאחר איתור הנזילה, התיקון יתבצע בצורה נקודתית.

פתיחת סתימה בצנרת הביוב

אם מדובר על סתימה שכבר איננה במסגרת הצנרת של הבית, אלא בעומק של הצנרת המשותפת של הבניין, יש צורך לבחור באינסטלטור אשר מציע גם שירותי ביובית. הביובית היא רכב מיוחד, אשר יש לו יכולת לפתוח סתימות ביוב עמוקות. אם מדובר על סתימות חוזרות, כדאי מאוד לבחור באינסטלטור אשר מציע שירות צילום קווי ביוב. צילום זה יאפשר להבין מה הגורמים לסתימה החוזרת וזאת בכדי להעניק מענה מדויק ואיכותי למצב שימנע היווצרות של סתימות חוזרות במערכת הביוב.

אם אתם מחפשים אינסטלטור ברחובות, חשוב מאוד שתבחרו אותו בצורה הטובה ביותר. וודאו כי מדובר על אינסטלטור אמין ומקצועי, המומחה במתן מענה לבעיה העומדת על הפרק. בכדי לבחור את האינסטלטור הטוב ביותר ברחובות, בקרו באתר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh