מרתון הפסנתרנים הצעירים ברחובות

מרתון הפסנתרנים הצעירים ברחובות

נערך לאחר הפסקה של שנתיים, במרתון הפסנתרנים הצעירים ע"ש הפסנתרנית אסנת אבישי-שוייפל שנערך בחסות ארגון בני ברית, השתתפו 55 נגנים בני 18-6 שהעלו שלושה מופעים שונים. למשתתפים הוענקו מלגות.

עיריית רחובות והחברה העירונית חזרו לקיים את מרתון הפסנתרנים הצעירים ע"ש הפסנתרנית אסנת אבישי-שוייפל, המתקיים בחסות ארגון בני ברית, לאחר הפסקה בת שנתיים בשל מגיפת הקורונה. מטרת המרתון היא לעודד את התלמידים הלומדים נגינה בפסנתר בקונסרבטוריון העירוני ולתת במה להישגיהם.
במרתון שנערך לאחרונה השתתפו 55 תלמידים בגילאי 18-6, שהופיעו בפני הורים, מורים וחבריהם בקונסרבטוריון. המרתון נמשך שבוע וכלל שלושה מופעים, בחלוקה לשלוש שכבות גיל. התלמידים ניגנו אחד אחרי השני, כך שכל תלמיד זכה להתנסות בנגינה בפני קהל רחב ולהאזין למגוון יצירות שמנגנים התלמידים האחרים.

טקס סיום של המרתון נערך בבית יד לבנים ונפתח בהדלקת המנורה המסורתית על ידי אבי ארז, נשיא לשכת "הנשיא ויצמן" בארגון בני ברית, ומכובדים נוספים. לאחר מכן נישאו דברי ברכה מרגשים על ידי בתה של אסנת אבישי-שוייפל ז"ל, בת אור, ונציגי ארגון בני ברית. בתום דברי הברכה הוענקו תעודות ופרסים לכל משתתפי המרתון. בסיום האירוע נהנה הקהל מהופעה של תלמידים נבחרים ובנגינת אמנים אורחים, הפסנתרנים בני הזוג יובל אדמוני וטמי קנאזאווה. ארגון בני ברית העניק גם השנה מלגות לכל התלמידים שהשתתפו במרתון.

רחמים מלול, ראש העיר: "רחובות עיר המדע והתרבות ואנחנו שמחים לחזור שוב לאירועי התרבות שנאלצנו לבטל בצער רב בשל הקורונה. שגרת התרבות ברחובות חזקה מאוד, ואנו נמשיך ונפתח אותה, יחד עם חיזוק התשתית הקיימת "

ח"מ ומחזיק תיק התרבות, עודד עמרם: "הקורונה אילצה אותנו להקפיא את קיום מרתון הפסנתרנים הצעירים ואני שמח שהאירוע החשוב הזה חזר להתקיים ונערך השנה במלוא הדרו. עיריית רחובות פועלת ותמשיך לפעול לקידום התרבות על היבטיה השונים והמגוונים".

מנכ"ל החברה העירונית, אייל פרנקל: "החברה העירונית גאה בתלמידי הקונסרבטוריון שהשקיעו שעות רבות של אימוני נגינה לקראת האירוע. אני מודה לכל השותפים במפעל משמעותי זה הנותן ביטוי לבני רחובות הצעירים והמוכשרים ולריטה וינוקור שהובילה את המרתון האיכותי הזה. יישר כוח!"

מנהלת הקונסרבטוריון העירוני, ריטה וינוקור: "אני שמחה ונרגשת שהצלחנו לחדש השנה את מרתון הפסנתרנים הצעירים, לאחר הפסקה של שנתיים. משמח במיוחד שתלמידים רבים נענו לאתגר וביקשו להשתתף באירוע. אין ספק שהמרתון חשוב לתלמידים ונותן השראה למורים ולתלמידים כאחד. אני מודה למשפחת אבישי-שוייפל על התמיכה בקיום המרתון ולארגון בני ברית על שיתוף הפעולה והתמיכה בקונסרבטוריון העירוני. כולי תקווה שנוכל להמשיך בשיתוף פעולה פורה זה גם בשנים הבאות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh