הישגים מרשימים לתלמידי רחובות בתחרות הרובוטיקה

הישגים מרשימים לתלמידי רחובות בתחרות הרובוטיקה

הישגים מרשימים לתלמידי רחובות בתחרות הרובוטיקה האזורית במסגרת FIRST LEGO League

תלמידים מ-10 בתי ספר ברחובות לקחו חלק בתחרות הרובוטיקה האזורית FIRST LEGO League וזכו להישגים מרשימים. ישיבת הדרום העפילה לגמר שיתקיים בהיכל נוקיה בתל אביב תאריך 1.3

תלמידים מ-10 בתי ספר ברחובות הגיעו להישגים מעולים בתחרות האזורית במסגרת FIRST LEGO League שהתקיימה בהיכל 'הקונכייה' בבאר שבע. את התכנית מפעילה עיריית רחובות, בניהולם של מנהל המחלקה לחינוך על יסודי, אלי לסרי ורכזת מדעים ומצוינות עירונית, שרית זלצמן.

התכנית חושפת את התלמידים הצעירים לעולם האמיתי של אתגרים הנדסיים, על ידי בניית רובוט אוטונומי לביצוע משימות. במסגרת התכנית, התלמידים חקרו את נושא האינטראקציה בין בעלי חיים לאדם, התמודדו עם אתגרים עימם מתמודדים המדענים של ימינו, פיתחו חשיבה מדעית-טכנולוגית ולמדו להציג את הפתרון שגיבשו. את התלמידים הנחו 10 מנטורים מובילים בעיר, שחלקם בוגרים של התוכנית.

עבודת-חקר-ישיבת-הדרום

בתחרות השתתפו 9 קבוצות מרחובות, שייצגו 10 בתי ספר שונים בעיר (קציר א' , קציר ב' , דה שליט ב' , ישיבת הדרום , אמי"ת בנות , אמי"ת עמיחי, אמי"ת המר , קריית החינוך למדעים , הייטק היי ואורט). רחובות גרפה 7 פרסים מכובדים והקבוצה של ישיבת הדרום אף העפילה לגמר שיתקיים בהיכל נוקיה בתל אביב בתאריך 1.3.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "הישגי התלמידים שלנו מעידים על ההשקעה המרובה שאנו עושים לטובת מערכת החינוך בעיר, בהובלתו של ראש העיר, רחמים מלול. ההשקעה ניכרת בתחומים רבים, ביניהם קידום המדע והטכנולוגיה בבתי הספר, מגמה אשר מניבה תוצאות נפלאות בדמותם של תלמידינו המגיעים להישגים גבוהים".

מנהל המחלקה לחינוך על יסודי, אלי לסרי: "השתתפות בנבחרת הרובוטיקה מפתחת כישורים רבים בקרב התלמידים ומצריכה מהם לעמוד בדרישות הארגון. במהלך הפעילות נחשפים התלמידים לעולם האמיתי של אתגרים הנדסיים הדורשים חשיבה מקדימה, התמודדות עם בעיות מורכבות ופיתוח פתרונות יצירתיים בדרכים מגוונות. אחד היעדים שהציב אגף החינוך הוא קידום המדע והטכנולוגיה בבתי הספר ופעילות הרובוטיקה הוא חלק ממיתוג העיר רחובות כעיר המדע והתרבות. אני רוצה לברך את תלמידינו ולהצדיע על ההישגים הנפלאים אותם השיגו בשני התחומים: המקצועי והערכי. אני רוצה להודות לשרית זלצמן, רכזת המצוינות העירונית, שליוותה את הקבוצות ותרמה רבות לקידום המצוינות בעיר".

רשימת הפרסים המלאה:  פרס על תכנות הרובוט  מקום ראשון אמית עמיחי, מקום שני קציר ב + הייטק היי * פרס על פתרון חדשני  – מקום ראשון אמית אמר, מקום שני אורט * פרס על מקצועיות אדיבה – מקום ראשון קריית החינוך למדעים * פרס על אסטרטגיה וחדשנות – מקום ראשון ישיבת הדרום * פרס על משחק הרובוט – מקום שני ישיבת הדרום.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh