הצלחה לקבוצת הרובוטיקה של רחובות

הצלחה לקבוצת הרובוטיקה של רחובות

השבוע התקיימה תחרות ארצית בתחום הרובוטיקה, 'רובוקאפ ג'וניור', באוניברסיטת בר אילן. בין מאות תלמידים ועשרות קבוצות מכל רחבי הארץ, התחרו גם שש קבוצות מרחובות, בהובלתה של רכזת המגמה המדעית הנדסית בקריית החינוך למדעים, שרית זלצמן.

הקבוצות הרחובותיות זכו להצלחה גדולה מאד, מיצג 'מלך האריות' (the lion king) של תלמידי המגמה משכבת כיתות י' הגיע למקום השני בקטגוריית הופעת במה – ליגת ריקוד לתיכונים, ובשלושה פרסים נוספים על תכנות, אלקטרוניקה ומערכת החיישנים הטובים ביותר. מיצג 'חתולי פרא' (wild cats) של תלמידי המגמה משכבת כיתות ט' זכו במקום השלישי בארץ בקטגוריית הופעת במה – ליגת ריקוד לתיכונים ובמקום הראשון על הבנייה הטובה ביותר. המיצג 'לילו וסטיץ' (Hawaiian party) של תלמידי המגמה משכבת כיתות י' זכה במקום הראשון בבקרה הטובה ביותר.

מנהלת  קריית החינוך למדעים, אפרת צוקרמן : "זוהי מסורת של המגמה המדעית הנדסית בבית הספר. זאת השנה החמישית ברציפות שרכזת המגמה שרית זלצמן מובילה את תלמידיה למצוינות וללמידה משמעותית באמצעות  שילוב רב תחומי של מקצועות טכנולוגים ומדעים, בשילוב תכונות של יצירתיות,  מעוף ויוזמה, התלמידים מצליחים לבנות מייצגים מתוחכמים וזוכים להערכה רבה".

רכזת המגמה, שרית זלצמן: "התלמידים הפגינו ידע רב, מוטיבציה ודביקות במטרה, והכי חשוב הבינו ולמדו שעבודה קשה והשקעה רבה מובילה להישגיים והצלחות גדולותשיעור טוב לחיים.  אני גאה בכל אחד ואחת מתלמידי".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh