חדשנות בעולם מכשירי הכושר

חדשנות בעולם מכשירי הכושר

עולם מכשירי הכושר נמצא תמיד בתהליכי התקדמות, כחלק מהצורך לשפר את האימונים ואת תוצאותיהם, מניעת פציעות וככלי שמסייע להתמדה מצד המתאמנים. כיום, במאה ה-21, התהליכים האלה נמצאים בסוג של שיא. כיצד זה מתבטא בשטח? על חדשנות בעולם מכשירי הכושר, נרחיב בשורות שלפניכם.

מסכי מגע נוחים יותר

אחד הדברים שהיו בעיתיים מאוד בהרבה מכשירי כושר, דוגמת הליכונים, אופני כושר, אליפטיקלים, סטפרים וכו', הוא הניווט בתפריטי המסכים. עד לא מזמן, היה צורך ללחוץ על לחצנים שונים בכדי לנווט בין התפריטים וכאשר עושים זאת בזמן אימון, זה ממש לא נוח, מסורבל ואף מסכן את המתאמנים. כיום טכנולוגיית מסכי המגע הגיעה גם לעולם מכשירי הכושר, עם מסכים בגדלים שונים שמאפשרים לנווט בין התפריטים כפי שעושים דרך טאבלט או סמארטפון.

המסכים הללו גם יכולים להקרין לכם סרטונים, מוזיקה, להתחבר לאפליקציות כמו ספוטיפיי או יוטיוב ולשדר הכל דרך טכנולוגיית Bluetooth היישר לאוזניות שלכם, מה שיאפשר לכם להתאמן בהנאה רבה יותר. מסכי המגע האלה כל כך איכותיים עד שגם אם מזיעים, עדיין אפשר ללחוץ על המסך ללא בעיה.

סנכרון נתונים פשוט באפליקציה אחת

אתם אוהבים לרוץ שלוש פעמים בשבוע על ההליכון ובשלושת הימים הנוספים להתאמן על אופני הכושר שלכם? כעת תוכלו לסנכרן בין כל הנתונים של הפעילויות השונות באמצעות אפליקציה אחת. מכשירי הכושר החדשים מצוידים במערכות הפעלה (כמו אנדרואיד) כך שכל הנתונים שלכם בזמן האימון מנותחים ומסונכרנים אל אפליקציה אחת שתורידו אל הסמארטפון שלכם. היתרון הוא שהנתונים משודרים מתוך המכשירים עצמם ולא צריך להזין כלום בצורה  ידנית. באופן זה אתם יכולים לעקוב אחר קצב ההתקדמות שלכם לאורך הזמן ומכל הפעילויות גם יחד.

מוניטורים חכמים יותר

מכשירי הכושר החדשניים יותר מגיעים עם מוניטורים שונים שעוזרים לכל מתאמן להיות מודע הרבה יותר לעומק לאימון עצמו. המוניטורים עוקבים אחר מדדים שונים וכאמור, מציגים הכל במסך מגע מאוד קל ונוח לתפעול. בין המדדים שמנוטרים ניתן למצוא קצב לב, נקודות עומס על המשטח, מהירות עכשווית וממוצעת וכמו כן, את מצב המכשיר, האם הוא מתחמם יתר על המידה, האם הוא זקוק לכיול או האם ישנה תקלה כלשהי שבגללה צריך להזמין שירות תיקון הליכונים ובאיזו תקלה מדובר.

אפשרת לאימונים וירטואליים

אחד הדברים החשובים ביותר עבור אימון מוצלח הוא תוכנית אימונים טובה, שמתאימה למטרות ונקודות היעד שלכם. רוצים להצליח לרוץ 10 ק"מ בקצב של 5:30 דקות לקילומטר ביעד של 60 ימים קדימה? החידושים בעולם הכושר יכולים לעזור לכם להגיע ליעד, תוך שימוש באפליקציות שיוצרות עבורכם אימונים וירטואליים מותאמים אישית, כשהכל מסתנכרן כמובן עם מכשיר הכושר שלכם.

איך זה עובד? אתם מקלידים לאפליקציה נתונים גופניים, האם אתם מתאמנים בעוד פעילויות ומהן נקודות היעד שלכם, ומקבלים בחזרה את תוכנית האימונים המתאימה שתבטיח לכם הגעה לתוצאה הרצויה בצורה בטוחה וקלילה, ללא עומס יתר וללא פציעות. לכם רק נותר להיצמד ללו"ז, להתמיד וזה הכל! אימונים וירטואליים תומכים גם במה שנקרא "קבוצות אימונים". הקבוצות מורכבות ממתאמנים בדיוק כמוכם שנמצאים בתוכנית בו זמנית. ניתן להגיע להישגים משותפים, לראות מי מצליח יותר טוב ואפילו לבנות תוכנית אימונים משפחתית.

חדשנות בעולם מכשירי הכושר – מה צופן לנו העתיד?

ממש בקרוב ניתן יהיה ליהנות גם מאפליקציה שמצלמת אותנו בזמן אימון, מנתחת את התנועות שלנו ואומרת לנו היכן להשתפר על מנת לתקן את מנח הגוף, למנוע עומסי יתר ופציעות ולהשיג תוצאות טובות יותר! יש למה לחכות!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh