ממנה ראשונה ועד מנה אחרונה – שולחן שכולו פרווה

לא כל ארוחה חייבת להכיל מוצרי חלב או מאכלים בשריים, גם ארוחה שכולה מורכבת ממוצרים שהם פרווה יכולה להיות לא פחות ממדהימה וטעימה מאוד. אם גם אתם מעוניינים להכיר את מה שיש לתפריט הפרווה להציע לכם, אספנו עבורכם מספר מתכונים נפלאים שתוכלו להרכיב מהם ארוחת מלכים.

מנות ראשונות-

בגזרת המנות הראשונות תוכלו להגיש לשולחן מגוון עשיר של מאכלים שהם פרווה לחלוטין.

מאפים ממולאים

תוכלו להגיש לשולחן פסטלים מטוגנים ממולאים בתפוח אדמה, או לחילופין להגיש בורקס במילוי פטריות ותפוחי אדמה, תרד, או בטטה. תוכלו גם להכין מיני קישים אישיים עם בצק עלים שהוא פרווה ולמלא אותם בירקות כמו בצל, קישואים, פטריות ועוד.

סלטים

כמו כן, תוכלו לעטר את השולחן שלכם עם מגוון סלטים צבעוניים, בין אם הם חיים ובין אם הם מבושלים. דוגמה לסלט נהדר הוא סלט ירוק של עלים עם סלק, גזר, שומר, גרעיני חמנייה ודלעת קלויים מעט, אגוזי מלך וחמוציות עטוף ברוטב ויניגרט עדין.

פטריות ממולאות

מנה ראשונה נוספת שהיא פשוט נפלאה בטעמיה היא, פטריות ממולאות ברגלי פטריות ועשבי תיבול. את המנה הזו מכינים מפטריות שמפניון או פורטובלו, כאשר את רגלי הפטרייה עוקרים ממקומן. לאחר מכן קוצצים אותן דק דק ומוסיפים להן כוסברה, פטרוזיליה, נענע ומעט בזיליקום טרי קצוצים היטב. מערבבים הכול יחד, מוסיפים שמן זית, מלח ופלפל שחור, טועמים וממלאים את הפטריות בתערובת. לאחר מכן מכניסים את הפטריות לתנור לצריבה קלה – עשר דקות בחום גבוה והרי לכם מנה ראשונה מופלאה.

מנות עיקריות-

גם המנות העיקריות שיש לתפריט הפרווה להציע אינן  מאכזבות כלל.

פסטה ברוטב עגבניות

מאכל אהוב על ידי מבוגרים וילדים כאחד הוא, פסטה ברוטב עגבניות. תוכלו להכין פסטה במגוון צורות שונות לפי הוראות היצרן ולשלב עימה רוטב עגבניות נפלא ועשיר שיתמזג באופן הרמוני עם הפסטה. מי שרוצה לשדרג את המנה יכול לטגן קוביות של חצילים ולהוסיף אותם עם רוטב הפסטה – פשוט מעדן.

פשטידת ירקות

גם פשטידה של ירקות יכולה להיות מנה נהדרת כמנה עיקריות, בפרט עם היא משולבת עם סלטים כפיי שציינו במנות הראשונות. אפשר להכין פשטידות של פטריות, תירס, זוקיני, בצל, בטטה, אפונה וגזר ועוד שלל פשטידות טעימות שישביעו אתכם.

שקשוקה

אם מתחשקת לכם מנה פרווה שמכילה בה גם ביצים, השקשוקה היא המנה האולטימטיבית! עגבניות חמות ומהבילות מתבשלות על הגז עם פלפל חריף, ביצים, והרבה כוסברה שמעטרת את המנה ומוסיפה לה טעם רב!

מנות אחרונות-

כמו בכל ארוחה מגיע הרגע שבו מזמינים את הקינוחים, אלו שמעניקים את הביס המתוק של סיום הארוחה. כיום ניתן למצוא מגוון עשיר של קינוחי פרווה טעימים מאוד.

עוגת שוקולד

הרצון לביס של שוקולד בסיום ארוחה דשנה מוכר אצל אנשים רבים. כיום ניתן להכין עוגת שוקולד פרווה שמזכירה בטעמיה את עוגת השוקולד החלבית. בתוך העוגה אפשר להשתמש עם מים א מיץ תפוזים במקום שמנת ואת הציפוי אפשר להכין רק משוקולד מריר מומס או לשלב אותו עם מחמאה או מרגרינה כך שיישאר פרווה.

עוגות בחושות

פעמים רבות אחרי ארוחה אנחנו רוצים כוס תה עם נענע, לואיזה או שיבא, מים חמים שיסייעו בעיכול הארוחה. תוספת נהדרת לצד כוס השתייה החמה היא עוגה בחושה כמו עוגת שיש, עוגת תפוזים חורפית או אולי עוגת מייפל מתוקה וטעימה. כמובן שניתן להכין גם קינוחים נוספים כמו עוגיות פרווה שאפשר לסיים איתן את הארוחה הנפלאה הזו.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh