שימוש ב-Whatsapp Business לעסק עצמאי

שימוש ב-Whatsapp Business לעסק עצמאי

כמעט כל מי שפותח עסק עצמאי, בין אם זה עוסק פטור או עוסק מורשה, מחפש דרכים קלות וטובות לתת שירות טוב יותר ללקוחות החדשים והקיימים שלו. אחת הדרכים לעשות את זה היא לעשות שימוש ב-Whatsapp Business, שיכול לעזור לנו גם ככלי מכירתי וגם ככלי שירותי נהדר.

למה השימוש ב-Whatsapp הוא נכון לעסק שלי?

בגדול, התשובה היא סופר פשוטה – כמעט כל בן אדם בישראל שיש ברשותו טלפון חכם משתמש ב-Whatsapp ברמה יום-יומית. עסקים שמצליחים להנגיש ללקוחות שלהם שירות בכלי הפופולרי הזה מרוויחים, כי מרבית הלקוחות מרגישים מאוד בנוח לפנות לבתי עסק דרך הוואצאפ, ולפעמים אפילו מעדיפים את זה על פני דרכים אחרות ליצירת קשר כמו טלפון, מייל או פניה ברשתות החברתיות.

אז למה Whatsapp Business ולא וואצאפ רגיל?

נתחיל מהתשובה הברורה מאליה – למה לא? 🙂

וואצאפ ביזנס הוא שירות חינמי שכל אחד יכול לפתוח ולעשות בו שימוש. מכיוון שלא משלמים כסף כדי לרכוש אותו או כדי להשתמש בו, אין מניעה מלהוריד ולנסות את האפליקציה. במקרה הכי גרוע – תוכלו למחוק אותה ולחזור להשתמש בכל מה שעשיתם לפני כן.

מעבר להיותו כלי חינמי, הנה שלושה כלים שימושיים שקיימים בוואצאפ ביזנס:

  1. אוטומציה של שיח: בוואצאפ ביזנס תוכלו לייצר מענה אוטומטי לשיחות שהלקוחות יוזמים מולכם. כך למשל תוכלו ליצור flow שיעזור לכם להכיר את הלקוח או לתת לו מידע עד שיהיה צורך בהתערבות של נציג אנושי שייתן מענה ספציפי יותר.
  2. הגדרת שעות פעילות: בוואצאפ ביזנס אפשר להגדיר את שעות הפעילות שלכם, ואם מישהו פונה אליכם מחוץ לשעות האלו – תישלח אליו הודעה אוטומטית שנוסחה על ידכם שתספר לו על שעות הפעילות. כמובן, ברגע שתחזרו לפעילות תוכלו לראות את הפניה של הלקוח ולהמשיך את השיח עימו.
  3. מידע על העסק: עוד פונקציה מאוד חשובה בוואצאפ ביזנס היא הנגשת המידע על העסק ללקוח בלי כל צורך באינטרקציה עם נציג אנושי או אפילו בשיחה. כך למשל תוכלו להכניס לכרטיס העסק שלכם את השירותים השונים שאתם מציעים, מחירים, שעות פעילות, תיאורי מוצר ועוד. לכל אלו יהיה חשוף הלקוח בצורה מידית וללא צורך בשיחה יזומה.

אנחנו מקווים שתמצאו את האפליקציה שימושית, ושהיא תעזור לכם בניהול העסק והלקוחות שלכם. בהצלחה!

כאן יש תמונה resized_pexels-photo-4012966.jpeg

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh