מרמורק ממשיכה להרשים ולנצח, שעריים חזרה למסלול ההפסדים: שישי ספורטיבי של רחובות

מרמורק ממשיכה להרשים ולנצח, שעריים חזרה למסלול ההפסדים: שישי ספורטיבי של רחובות

מכבי שעריים בדרך ללאומית?

רק לפני שבוע הקבוצה של אופיר חיים אותתה על סימני חיים כשהרשימה בניצחון ביתי 3-0 על הפועל עכו מהצמרת, אך אמש (שישי) הכחולים שרצו לחבר שני ניצחונות ברציפות יצאו לעמק למשחק מול עפולה, וחזרו עם הפסד 1-0.

ראובן עטר מאמנה של עפולה ראה את קבוצתו עולה ליתרון מוקדם כבר בדקה השביעית, כשיובל שאוואט העביר כדור נהדר לדור כוכב, והאחרון הכניע  את השוער מתן עמבר. כעת שעריים ממשיכה לנעול את אבלת הליגה הלאומית כשהיא עם 19 נקודות בלבד, 5 נקודות מחוף המבטחים, אך גם עם משחק עודף על רמת השרון והפועל ירושלים.

ובצד האדום

מנגד, הפועל מרמורק ממשיכה לשעוט קדימה אל עבר המקום הראשון בליגה א' דרום. אתמול אירחה הקבוצה ב"איצטוני" את שיכון המזרח במסגרת המחזור ה20. האדומים של בנודיס לא הראו יכולת גבוהה במחצית הראשונה בדומה ליריבתם. אך 45 הדקות שלאחר מכן כבר היו אופרה אחרת.

בדקה ה52 הרמה של חג'ג יצרה עירבובייה ברחבה, משם עידן שריקי שלח את הכדור לרשת והעניק יתרון למרמורק. המארחים מרחובות המשיכו ללחוץ על הדוושה, לאחר 5 דקות חג'ג עצמו התכבד בשער השני, ו5 דקות לאחר מכן נוספות עידן שריקי קבע 3-0 למרמורק.

טמיר ארנון בפנדל העניק שער כבוד לאורחת בדקה ה76. 3-1 בסיום האורחת משיכון המזרח נותרה בעשרה שחקנים במהלך החצי השני. ולמרמורק שנותרה במקום השני בטבלה בעקבות הניצחון של נס ציונה, יש דאגה אחת גדולה בנוגע לפציעתו של מלך השערים איציק אבושדיד שנפצע בדקה ה37 וישש חשש לקרע בשרירו

צילום: יוסי סוריק

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh