ניצחון דחוק למרמורק, שעריים ממשיכה לצלול: עוד שבת של כדורגל

ניצחון דחוק למרמורק, שעריים ממשיכה לצלול: עוד שבת של כדורגל

הפועל מרמורק חוזרת לעצמה, ובגדול!

בשישי האחרון אירחו הפועל מרמורק והמאמן ארז בנודיס את הפועל אזור למסגרת המחזור ה18 של ליגה א' דרום. כ-500 צופים הגיעו כרגיל ל"איצטוני" על מנת לראות את קבוצתם משחקת נגד קבוצת התחתית מאזור.

למרות הבדלי הרמות על הנייר בין הקבוצות, דווקא אזור הייתה זו שעלתה ל1-0 כבר בדקה העשירית עם שער של עידו אחיאל.

האם אנחנו בדרך לסנסציה של המחזור? לא אם שואלים את החלוץ הנהדר בצד האדום של העיר רחובות,יוסי אסייג.

אסייג שעד כה העונה הסתפק בשלושה שערים בלבד, הכניע בדקה ה37 את שוער אזור, והוריד את שתי הקבוצות להפסקה עם שיויון ראוי ומוצדק.

ואז, כמו מבסיפורים ובחלומות הכי ורודים שיש, הגיעה הדקה ה97. עמוק עמוק בתוך תוספת הזמן, היה זה שוב אסייג שכבש מקרוב לאחר כדור חופשי של דוד רביבו, וקבע את תוצאת המשחק. 2-1 להפועל מרמורק. מזל של אלופים? ימים יגידו.

מי שהיה עצבני בסיום היה היו"ר אילן סגל שזעם על בזבוזי הזמן של הקבוצה האורחת לאורך כל המחצית השנייה "ניצחון של גברים עם מלחמה עד השנייה האחרונה. משחק מביש של אזור עם בזבוז זמן שעוד לא ראיתי העונה. החמצנו לפחות 5 שערים והשוער שלהם תפס יום גדול. הקבוצה הטובה במגרש ניצחה ואנחנו כבר עם הפנים ליבנה בשבוע הבא".

 

בצד הכחול של העיר, הקבוצה מהלאומית, מכבי שעריים ממשיכה להסתבך.

בשישי, התארחה הקבוצה של אופיר חיים באצטדיון "המושבה" אצל הפועל פתח תקווה המגמגמת, ושוב ספגה הפסד כואב של 1-0.

הקבוצה מאם המושבות עלתה ליתרון משער בדקה ה45 של הקשר דניאל גרץ. גם כרטיס אדום לקראת דקות הסיום של החלוץ הפתח-תקוואי אור ברוך, לא עזר יותר מדי לחיים ולקבוצתו החדשה, לאחר הצטרפותם של שחקני הרכש, להשיג את שער השיויון המיוחל.

בפועל,שעריים הם הפסד שלישי ברציפות, וכעת הקבוצות של אלדד פרי שרק עלתה לליגה הלאומית, נמצאת בדרך הבטוחה לסור ממנה חזרה אל ליגה א'. המרחק של שעריים מחוף המבטחים עומד על כ-5 נקודות.

צילום: יוסי סוריק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh