ראש העיר פתח את יום ההתרמה של אגודת "אקים"

ראש העיר פתח את יום ההתרמה של אגודת "אקים"

ראש העיר, רחמים מלול, פתח השבוע (26.3) את יום ההתרמה, שנערך השנה בסימן הקמת בית אקים החדש ברחובות, במימון משותף של עיריית רחובות, שתרמה את השטח ואגודת אקים רחובות. ראש העיר, רחמים מלול: "מאד חשוב לפתוח את הלב והכיס. התרומות שמגייסים ביום ההתרמה מוקדשים כולן למטרה נעלה וחשובה לסיוע לבעלי הצרכים המיוחדים בקהילה".

יו"ר סניף אקי"ם רחובות, אבי לנצמן: "תרומות הציבור למען האוכלוסייה המיוחדת, מאפשרות את איכות החיים של האדם עם המוגבלות ומאפשרות לו לחיות ככל האדם. הסניף שלנו ברחובות הוא אחד הסניפים היחידים בארץ שפעילותו חוצה מגזרים. אני רוצה להודות לראש העיר, שנרתם לכל דבר ועניין ותודות לעזרתו נבנה בית חדש עבור אותן משפחות מיוחדות. בנוסף מבקש להודות לאבי סגל, סגן יו"ר אקים, שפועל ללא לאות למען האוכלוסיות המיוחדות בעיר ולחני אברהמי, חברת הנהלת אקים, שבעזרתה אנו פועלים עם האוכלוסיות החרדיות.

אקים רחובות פועל בשיתוף פעולה של עיריית רחובות, באמצעות אגף לשירותים חברתיים, אגף החינוך והנוער ורשת חוויות, למען אוכלוסיית המוגבלות שכלית התפתחותית ומסייעת להם ולמשפחותיהם בתחומי החינוך, הדיור, התעסוקה והשילוב באוכלוסיה. הפעילויות נערכות במטרה לקדם תכניות לשעות הפנאי, כגון מועדונים, קייטנות, פעילויות תרבות, ועוד. גם בתחום החינוך אקים דואגת להעשרת תכניות בתוך מסגרות החינוך הפועלות בעיר, החל מגן לימן, דרך ביה"ס עידוד, המע"ש, ועוד.

תרומות תתקבלנה ביום ההתרמה הארצי וגם לאחר מכן, באקים רחובות, רחוב אבן עזרא 18 או באמצעות הטלפון: 08-9351962.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh