תוכנית "ניצנים" בבתי הספר העירוניים בעיר

תוכנית "ניצנים" בבתי הספר העירוניים בעיר

ההרשמה לצהרוני בתי הספר היסודיים נמצאת בעיצומה. צהרוני ה.ל.ב  אשר מופעלים על ידי החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש יפעלו השנה במסגרת תוכנית "ניצנים" ובמסגרתה יזכו הילדים למגוון פעילויות, חוגים וליווי של אנשי החינוך המקצועיים והמיומנים ביותר

החברה העירונית רחובות מפעילה כבר שנה חמישית צהרונים במתכונת של העשרה לימודית במסגרת הבית ספרית והשנה תפעל במתכונת שונה וייחודית תחת התוכנית "ניצנים" בכל בתי הספר.

תכנית "ניצנים" היא מתווה שקבע משרד החינוך ומשרד האוצר להפעלת צהרונים ואשר במסגרתה ייהנו הילדים מחוגי העשרה, פעילויות חווייתיות ויצירתיות, מתן סיוע ומענה בהכנת שיעורי הבית ע"י הצוות החינוכי ואף תינתן לילדים ארוחת צהריים חמה, מזינה, עשירה ומגוונת מידי יום.

בשיתוף פעולה עם הנהגת ההורים העירונית, השירותים הורחבו ונקבע כי תהיה תוספת של 14 ימים ארוכים בחופשות מבית הספר ושני אנשי צוות בכל כיתה, פעילות בית הספר תוארך עד השעה 17:00, ותכלול חוג העשרה לבחירה, וארוחה איכותית באמצעות מפעלי המזון שנבחרו מתוך רשימה של משרד החינוך.

כאמור, בבתי הספר אשר במסגרתם פועלים הצהרונים עובדים צוותי חינוך והוראה מנוסים ומיומנים המורכבים ממורים, רכזים ומדריכים אשר מלווים את הילדים לאורך כל שעות הפעילות.

מדי שנה נרשמים כ-1600 מילדי העיר לצהרונים והשנה בעקבות התוכנית החדשה מצפים בחברה העירונית להרשמה גדולה יותר של ילדי כיתות א' ו-ב'.

הצהרונים יתקיימו בין הימים א'-ה' משעת הסיום של התלמידים בבית הספר ועד השעה 17:00 בכל בתי הספר היסודיים ברחבי העיר, בעלות של 935 ₪ לחודש, כש-200 ₪ מתוכם יסובסדו ע"י משרד החינוך.

רחמים מלול, ראש העיר: "רחובות הצטרפה לתכנית "ניצנים" אשר במסגרתה יזכו כל תושבי רחובות לסבסוד של 200 ₪. אגף החינוך והחברה העירונית מפעילים ומלווים את הפרויקט כדי להגיש לציבור מוצר איכותי. אני מברך את הנהגת ההורים על שיתוף הפעולה הפורה."

הנהלת החברה העירונית: אנו נשמור על איכות הצהרונים גם בשנה הבאה. המתווה החדש נסגר בימים האחרונים מול הנהגת ההורים, ועל כן, על מנת שהשנה תוכל להיפתח בצורה מסודרת וכדי שנוכל להיערך בהתאם, יש להירשם בהקדם ולשריין מקום עד לתאריך ה-20.8, באמצעות אתר האינטרנט של החברה העירונית רחובות.

להרשמה ופרטים נוספים – במייל: zaharonim@ironitr.co.il ובאתר החברה העירונית: www.ironit-rehovot.co.il או בטלפון שמספרו 08-6683896/0.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh