חברת 'סטרטסיס' חנכה את משרדיה בפארק המדע ברחובות

חברת 'סטרטסיס' חנכה את משרדיה בפארק המדע ברחובות

ביום ראשון (29.1) התקיימה חנוכת משרדיה החדשים של חברת 'סטרטסיס', חברה מובילה בתחום מדפסות התלת מימד, בפארק המדע ברחובות. בחנוכת המשרדים השתתפו ראש העיר, רחמים מלול, מנכ"ל העירייה, דורון מילברג, מהנדסת העיר, דלית הראל, מנכ"ל ה.ל.ר, גיא עידו, יו"ר דירקטוריון 'סטרטסיס', אלן יגלום, חבר דירקטוריון 'סטרטסיס', דויד רייס, מנכ"ל 'סטרטסיס', אילן לוין, עובדי החברה ואורחים רבים נוספים.

משרדיה החדשים של החברה נמצאים בבניין חדש, מתקדם וירוק אשר בבנייתו נעשה שימוש בחומרים ממוחזרים, הוא מבוקר באמצעות מחשב וחוסך באנרגיה. חברת 'סטרטסיס' הינה חברה מובילה בתחום מדפסות התלת מימד.

ראש העיר, רחמים מלול: "פארק התעשייה מאוכלס כיום ב-100%, ואני מקווה שכאשר ייפתח הפארק השני ינהרו לכאן עוד חברות הייטק איכותיות. לאחרונה התפרסם בעיתונות שתושבי העיר רחובות הם העשירים ביותר בישראל, הם הקדימו את תל אביב ואת ראשון לציון. חישבו את הנתון הנ"ל על פי השכר בכל משפחה. הזכייה שלנו היא בזכות ההתפתחות של העיר, בזכות מערכת החינוך המצוינות שבה, ובזכות חברות ההייטק שבה. בשנים האחרונות נהרו לעיר זוגות צעירים רבים שמחזיקים במשרות מכובדות, רבים מהם בתחום ההייטק, ולכן רמת השכר עלתה בצורה גדולה. עם זאת, העיר עשירה בתחומים רבים נוספים, במדע, בתרבות, בחינוך ועוד. אני מברך אתכם על הקמת הבניין המפואר ועל הבחירה בעיר רחובות".

יו"ר 'סטרטסיס', אלן יגלום: "תודה לעיריית רחובות, ולעומד בראשה על הסיוע. הגענו היום כדי לציין מסע עליו עבדנו בשנים האחרונות. הבניין החדש ברחובות הוא בניין ירוק שמהווה יחידה אחת פונקציונאלית שנותנת מענה למטרות החברה בצורה האפקטיבית ביותר".

מנכ"ל 'סטרטסיס', אילן לוין: "המעבר לבניין החדש מסמל התחדשות לחברה כולה שבנוסף למעבר לבניין החדש, מתחדשת במגוון תחומים בפעילותה". עוד הוא הוסיף כי "סטרטסיס היא חברה גלובלית אבל היום אנחנו חונכים בניין חדש בישראל וזה מקור לגאווה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh