בדרך לפליאוף? ניצחון בית חשוב למכבי רחובות

בדרך לפליאוף?  ניצחון בית חשוב למכבי רחובות

המחזור ה18 שוחק אתמול במסגרת הליגה הלאומית בכדורסל. מכבי רחובות של המאמן אבנר יאור עם ניצחון משמעותי  מאוד 84-80 בבית על הוד השרון וכרגע נמצאת במקום השישי בטבלה.

מכבי רחובות שידעה להתגבר על מחצית ראשונה לא משכנעת שלה בזכות רבע שלישי נהדר בו עצרה את הוד"ש על סל שדה אחד בלבד. לפני המשחק שתי הקבוצות היו במאזן זהה, אך בהוד"ש יכולים להתעודד מכך שבמצב של בתים משלושים הם יקדימו את רחובות בגלל הפרש סלים עדיף ביניהן.

אחרי רבע ראשון שקול, הוד"ש לרדת למחצית ביתרון 47:40 עם שלשה של איגור סימין. המומנטום של האורחים נעצר ורחובות הפכה את התוצאה ברבע השלישי כשהוד"ש לא מצליחה לקלוע ממצבים קורצים. בסוף הרבע השלישי הלוח הראה 53:57 בלבד לרחובות שהרגישה מאוכזבת.

גור פורת הגיע לרגעי הקלאץ' ותפר שתי שלשות גדולות, כשינעם אירם הוסיף אחת משלו עם סוף שעון ה-24, 65:74 לרחובות 5 דקות לסיום.

חנן הירשוביץ לקח פסק זמן והקבוצה שלו חזרה למשחק – 73:78 בלבד. גור פורת שוב היה שם עבור אבנר יאור, אלא שורנון טיל מצא עצמו חופשי מהשלוש וקבע 77:80, דקה לסיום. בניגוד למשחקים קודמים, רחובות עמדה בלחץ ודייקה מהקו בכל ארבע הנסיונות שלה בדרך לוי חשוב.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh