צעד וחצי בפלייאוף: ניצחון נוסף למכבי רחובות בכדורסל

צעד וחצי בפלייאוף: ניצחון נוסף למכבי רחובות בכדורסל

שישה מחזורים לתום העונה הסדירה בליגה הלאומית בכדורסל, ועושה רושם שמכבי רחובות שלנו תהיה בין שמונה הקבוצות הראשונות שיילכו למאבקי העלייה לליגה הבכירה.

אמש( שלישי) אירחה מכבי רחובות של אבנר יאור את הפועל עפולה באולם "קציר" והשיגה ניצחון שלישי ברציפות הפעם 84-77.

רחובות עלתה ליתרון קטן בזכות ריבאונד התקפה – 6:10 לאחר 4 דקות. עפולה התקשתה ולא הצליחה להגיע למצבי זריקה נוחים, אולם המקומיים לא ניצלו זאת והוליכו רק 8:12. ריצת 8-0 של עפולה העניקה לה את היתרון בסוף הרבע הראשון – 16:14. סל ועבירה של אוון ייטס נענו בשלשה של עומר טל ועפולה שמרה על היתרון עד שגור פורת ושלשה של דולב דראפיץ הפכו את התוצאה – 21:26.

שתי הקבוצות המשכו להתקשות בהתקפה ורועי פרל ניסה למצוא את ההרכב שיאפשר לו לרוץ עם סדרת חילופים, אך לא מצא. שלשה נוספת של דראפיץ אחרי הנעת כדור יפה העניקה לרחובות יתרון שיא 24:31, 3 דקות וחצי למחצית.

עד למחצית עפולה שוב הידקה את ההגנה וירדה בפיגור 34:38. לרבע השלישי יצאה רחובות כמו מלוע של תותח ועם ריצת 4-22 עלתה ל-38:60 מדהים כשעפולה לא מצליחה למצוא את הטבעת. ג'יילין קאנון ועומר טל צמצמו בסוף הרבע ל-47:63 למקומיים. עפולה המשיכה באותו הקצב ועם ריצת 9-0 בפתיחתה רבע האחרון הורידה ל-56:63 בלבד ולפתע קיבלנו משחק חדש.

טרידוול עם 5 נקודות ברצף קבע 61:65, 4 דקות לסיום. מרקיז אדיסון היה שם עבור רחובות עם סל חשוב, אלא שעמית גרשון קבע 65:68 בלבד, 2 דקות לסיום. אופק חכמון דייק פעם אחת בלבד מהקו וקאנון הוריד למינוס 2 בלבד, 40 שניות לסיום. כאן הגיע המהלך של המשחק כאשר אוון ייטס עם סל ועבירה הבטיח לרחובות נצחון חשוב שמבטיח לה את הכרטיס לפלייאוף ככל הנראה.

קלעים:

לרחובות: אוון ייטס (9 ריבאונדים) 21 נק', מרקיז אדיסון 16 נק', ינעם אירם 9 נק', דולב דראפיץ 9 נק', יונתן לוי 5 נק', גל איתן 4 נק', אופק חכמון 3 נק', תומר שוקרון וגור פורת פורת 2 נק' כ"א.

כעת רחובות ממוקמת במקום החמישי בטבלה ובמחזור הבא הקבוצה מ"עיר המדע" תארח את המוליכה הפועל באר שבע למשחק עונה עבורה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh