לא עצרו באדום: מכבי רחובות עם ניצחון חוץ ענק

לא עצרו באדום: מכבי רחובות עם ניצחון חוץ ענק

לאחר שחזרה להתייצב בעמדת פליאוף אל תוך שמונה הראשונות, עלתה הערב (שבת) מכבי רחובות לפתיחת המחזור התשעה-עשר בליגה הלאומית בכדורסל, למשחק חוץ לא פשוט ב"רוממה" מול הפועל חיפה.

הקבוצה של אבנר יאור המשיכה להוכיח את עצמה ובענק, כשהשיגה ניצחון ענק ולא פחות חשוב, עם משמעות רבה 82-80 בסיום.

מכבי רחובות פתחה טוב יותר את המשחק, אך הפועל חיפה כפתה שיוויון 6:6 עם שלשה של אילן נניקשווילי. סל רדף סל ושלוש שלשות של ראשד אנדרסון קבעו 14:19 להפועל חיפה. רחובות עוד מיזערה נזקים עד סוף הרבע וירדה בפיגור 21:23 בלבד. ברבע השני הפועל חיפה החזירה לעצמה את השליטה וגם הגדילה את היתרון עם יכולת נהדרת של ג'רון בורווס – 23:31.

פרסלני כבר קבע יתרון דו ספרתי עם ג'אמפ יפה, 31:41. דווקא כאן הפועל חיפה נבלמה ורחובות שוב הצליחה למזער נזקים בדרך ל-39:43 להפועל חיפה במחצית. הרבע השלישי נפתח ביכולת משופרת של רחובות ועם שתי שלשות רצופות של מרקיז אדיסון היתרון עבר צד – 47:46 לרחובות. ינעם אירם ספג עבירה טכנית על פלופ והיתרון חזר למקומיים – 47:50, 6 דקות וחצי לרבע האחרון.

היתרון המשיך לעבור מיד ליד עד ש-5 נקודות רצופות של המקומיים כולל שיתוף פעולה נהדר בין נניקשווילי לבוורס שהסתיים בדאנק, קבעו 53:58. בתום הרבע השלישי 60:60. הרבע האחרון נפתח באופן שונה משאר המשחק כאשר שתי הקבוצות לא מוצאות את הטבעת – 65:65, 5 דקות לסיום. טל פרסלני ומרקיז אדיסון החליפו שלשות ושלשה של גור פורת הקנתה לרחובות יתרון – 71:68, 3 דקות לסיום.

יונתן לוי קלע סל חשוב, אך פרסלני השיב אש בשלשה נוספת. הסנטר קלע אחת מהקו ואנדרסון צימר בשלשה ל-77:75, דקה לסיום. גם מרקיז אדיסון לא עמד בלחץ ובורווס החטיא הזדמנות לצמק לנקודה בלבד. גור פורת העלה ל-5 ופרסלני שוב קבר שלשה, אך זה היה מאוחר מדי.

קלעו לרחובותיים:  ייטס 21, אדיסון 18, לוי 13, פורת 11, אירם 8, דראפיץ' 4, חסון 3, איתן 2, שוקרון 2.

 

צילום: עמוד הפייסבוק הרשמי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh