ביה״ס למנהיגות נוער מרחיב פעילותו

ביה״ס למנהיגות נוער מרחיב פעילותו

במסגרת תכנית של משרד המדע והטכנולוגיה, הושג לאחרונה סיוע תקציבי בסך 100 אלף שקל, אשר יושקע בפתיחת קבוצת מנהיגות חדשה בבית הספר למנהיגות נוער בעירונוער ברחובות

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל, ומנהל מחלקת הנוער, אבי יוספי, השיגו לאחרונה סיוע תקציבי בסך 100 אלף שקל במסגרת תכנית 'סל מדע' של משרד המדע והטכנולוגיה. הסכום שהתקבל יושקע בפתיחתה של קבוצת מנהיגות חדשה בבית הספר למנהיגות נוער ב-'עירונוער', בשיתוף אחת מהעמותות המובילות  לקידום ולפיתוח מנהיגי העתיד של ישראל, עמותת 'יוניסטרים'.

הקבוצה שתיפתח בשנה הבאה מיועדת לנערים ולנערות בכיתות ח'-י', שיעברו  הכשרה של יזמות ומנהיגות, וילמדו תכנים של מבוא למנהל עסקים, יזמות חברתית, מנהיגות ואחריות חברתית. בהמשך, תעבור הקבוצה תהליך להקמת מיזם עסקי, וחבריה ילמדו כיצד לפתח ולקדם את המיזם. התוצר הסופי יוצג במסגרת תחרות ארצית של יזמים צעירים.

השר אופיר אקוניס: "בביקורי בעיר רחובות, עם כניסתי לתפקיד, אמרתי שאפעל להנגיש את המדע והטכנולוגיה לכל אזרחי ישראל. הפעילות הזו היא ביטוי מובהק לקיום מדיניות זו. חובתנו היא לבצר את עתידה של ישראל כמעצמת היי טק וחדשנות, על ידי טיפוח הדור הבא- ואין מתאימה מעיר המדע, רחובות ולעשות זאת".

עו"ד מתן דיל: "בית הספר למנהיגות נוער מקיים במשך כל השנה פעילויות והכשרות עבור צעירים תושבי העיר. הזכייה שלנו ב-'קול הקורא' מאפשרת לנו להרחיב את פעילותו של בית הספר לאפיקים נוספים, ולבני הנוער הרחובותיים לקחת חלק בקבוצת מנהיגות חדשה וייחודית בשיתוף עם אחת מהעמותות המובילות בישראל בתחום זה, עמותת 'יוניסטרים'. אני מודה לשר המדע והטכנולוגיה, אופיר אקוניס, ובטוח שזוהי רק הסנונית הראשונה וממנה נצמח ונוביל יחד פרויקטים נוספים עבור דור העתיד שלנו".

בת אל צור

תכשיטי דניאל - לרגל השיפוץ, כל החנות ב- 1+1 | הזול מבינהם | ט.ל.ח

תכשיטי דניאל – לרגל השיפוץ, כל החנות ב- 1+1 | הזול מבינהם | ט.ל.ח

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh