הכח האדום חזר : 3-0 מרשים למרמורק במשחק החוץ על הכח רמת גן

הכח האדום חזר : 3-0 מרשים למרמורק במשחק החוץ על הכח  רמת גן

לאחר התיקו המאכזב מול מחנה יהודה במחזור הקודם, יצאה ביום שישי האחרון הפועל מרמורק עדיין עם ארז בנודיס על הקווים, למשחק חוץ ב"וינטר" מול הכח עמידר רמת גן ממרכז הטבלה.

מרמורק שהגיעה מהמקום השני בטבלה, ניצחה די בקלות ובצורה נאה 3-0 בסיום,
150 אוהדים עשו את דרכם מרחובות לרמת גן, 50 צופים בלבד של הקבוצה המארחת התמקמו ביציע. גשם שוטף החל לרדת בפתיחת המשחק, כמו גם גשם של שערים. בדקה השלישית כדור קרן שהוגבה לתוך הרחבה של הכח מצא את יוסי אסייג, שדחק את הכדור מקרוב לרשת, והעלה את הפועל מרמורק ליתרון של 1-0.

בדקה ה-11, גיא אבן, קשרה של מרמורק, הוכשל בתוך הרחבה, השופט הראשי רמי חייקה הצביע על הנקודה הלבנה ושרק לכדור עונשין מ-11 מטרים לזכותם של האורחים. איציק אבושדיד, מלך השערים של ליגה א' דרום עם 13 שערים, דייק מהנקודה הלבנה, העלה את מאזנו ל-14 שערים בליגה ואת הקבוצה שלו ליתרון של 2-0 אבושדיד הבקיע במפגש בסיבוב הקודם בין שתי הקבוצות בדיוק באותה דקה.

מחצית השנייה נפתחה כמו הראשונה עם שער של הפועל מרמורק. אבושדיד העביר כדור עומק נהדר לעידן שריקי, שמצא את עצמו במצב של אחד על אחד מול איתי כהן שוערה של הכח, שריקי החליט לפרגן לחברו לקבוצה עידן חג'ג', שמול שער חשוף הבקיע והעלה את קבוצתו ליתרון של 3-0 שנשמר עד לסיום. זהו שערו ה-7 העונה של חג'ג', שהבקיע צמד במשחק בסיבוב הקודם בין שתי הקבוצות.

צילום: יוסי סוריק

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh