מזל דהן – המנהלת חדשה למחלקת גני ילדים

מזל דהן – המנהלת חדשה למחלקת גני ילדים

אגף החינוך בעיריית רחובות בחר במזל דהן כמחליפתה של מנהלת מחלקת גני הילדים, ד"ר אסתר הנדלר, שמסיימת את תפקידה

מזל דהן, בת 58, תושבת בית שמש, תמונה למנהלת מחלקת גני הילדים ברחובות, והיא תחליף את ד"ר אסתר הנדלר, שתסיים את תפקידה בתחילת חודש אפריל.

דהן בעלת תואר ראשון במדעי החברה, סוציולוגיה ויחסים בינלאומיים מטעם האוניברסיטה העברית, מוסמכת MA  לגיל הרך מטעם בית הספר לחינוך של האוניברסיטה העברית, בעלת תעודת הוראה, ובוגרת הכשרה בניהול מערכות הגיל הרך ברשויות מטעם מכללת לוינסקי. דהן מביאה עמה ניסיון ארוך שנים כמנהלת המחלקה לגיל הרך בעיריית בית שמש, מנהלת הגיל הרך ברשת המתנ"סים בית שמש, מרכזת ומנחה בקורסי מטפלות, מדריכה ומנחת הורים בתכנית 'פסיעות ראשונות' מטעם משרד החינוך, רכזת תכנית הט"ף של המכון לחקר הטיפוח בחינוך של האוניברסיטה העברית ועוד.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זהר בלום: "אני רוצה להודות לד"ר אסתר הנדלר, אשר תרמה רבות לשדרוג ופיתוח תחום החינוך לגיל הרך ברחובות ולאחל הצלחה רבה למנהלת הנכנסת, מזל דהן. מינויה של דהן יהווה חיזוק משמעותי לאגף, שכן היא מביאה עמה ניסיון ארוך שנים ואין לי ספק שהיא תתרום מניסיונה העשיר ויכולותיה הרבות על מנת להוביל את המחלקה להישגים משמעותיים לטובת העיר והתושבים".

מנהלת אגף החינוך, סמדר קרפובסקי: "מזל דהן צברה ניסיון מקצועי וניהולי רב שנים בניהול מערכת גנים גדולה, לאחר שניהלה את מחלקת הגנים בעיריית בית שמש. הניסיון שהיא מביאה עמה ואישיותה יובילו את המחלקה להישגים וימשיכו את המורשת מקצועית המעולה שמשאירה אחריה ד"ר אסתר הנדלר. אני מאחלת הצלחה גדולה למזל בתפקידה החדש".

מנהלת מחלקת גני הילדים הנכנסת, מזל דהן: "אני גאה ושמחה שנפלה בחלקי ההזדמנות להיות חלק מהצוות החינוכי של מחלקת החינוך ברחובות. אני מאמינה שחינוך ראוי מתחיל כבר בגיל הרך ועל כן רואה מקום חשוב מאוד בהשקעה בתוכניות ובצוותים העוסקים בגיל זה. אני מאמינה שילדים הגדלים בסביבה איכותית צומחים להיות אזרחים איכותיים ותורמים בחברה הישראלית. בעשייה שלי אפעל לקדם את הגיל הרך ואפעל להמשיך את דרכה של קודמתי, בהעלאת הנושא וחשיבותו בסדר היום המרכזי במערכת החינוך. ולביצוע האתגר אשמח להביא את ניסיוני הרב בתחום הגיל הרך ברבדיו השונים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh