פנדל בדקה ה-94 ניצח למכבי נתניה את המשחק מול שעריים

פנדל בדקה ה-94 ניצח למכבי נתניה את המשחק מול שעריים

לא הרבה האמינו שמכבי שעריים, נועלת הטבלה בליגה הלאומית, תצליח לחלץ הערב (שלישי) ולו נקודה אחת הערב מול המוליכה הגאה מכבי נתניה, בטח לא כשהמשחק הוא משחק בית עבור הקבוצה מהשרון.

אך הערב, רק בדקה האחרונה של ההתמודדות, יצאו הצהובים מנתניה עם הניצחון לאחר שער בפנדל של השחקן הטוב בליגה,ערן לוי. בסיום 3-2 לקבוצה מעיר היהלומים.

אופיר חיים ידע שהמשחק הערב יהיה קשה ואכן כך היה. המארחת בצהוב עלתה ליתרון מהיר כבד בדקה ה12.

שער של דיא סבע המוכשר. סבע קיבל הרמה מדוייקת מקוגבניה, ובנגיחה מדוייקת שלח את הכדור עמוק אל תוך הרשת.

5 דקות לסיום המחצית ונתניה הכפילה את היתרון. סבע שוב היה רשום על השער, הקשר הצעיר ניער מעליו שחקן הגנה של שעריים ובבעיטה שטוחה ומדוייקת הכניע את מתן עמבר השוער האורח.

הכוכבים בצהוב חשבו שהמשחק נגמר לאחר היתרון המבטיח, אך מהר מאוד התבדו.

צמד מהיר של שעריים בדקות ה54, ו59, החזירו את הקבוצה מעיר המדע לתחייה ואת המארחים להלם מוחלט. האחראים על המלאכה היו אילון אלימלך הקשר וגיל יצחק החלוץ שהביכו את ההגנה המארחת.

אך למרות הרצון ולמרות שכבר ראו את עצמם יוצאים לפחות עם נקודה יקרה ממשחק החוץ הקשה, הגיעה לה הדקה ה94. דיא סבע איש המשחק הוכשל ברחבה על ידי עידן גביש הבלם, וערן לוי המחליף דייק מהנקודה הלבנה, 3-2 לנתניה בסיום.

לסיכום, שעריים יוצאת עם משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון ליגה, ואין ספק שאת הרגשת הכאב המתסכלת של הקבוצה האורחת כל אחד באצטדיון יכול היה להבין.

ביום שני הבא תארח שעריים את אחי נצרת שהוציאה 0-0 מכובד הערב מהפועל עכו.

צילום מדף הפייסבוק הרשמי של מכבי שעריים

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh