חורף חם לנוער

חורף חם לנוער

כיתות אמן, הופעות, טורניר פינג פונג נושא פרסים, הרצאות וערבי במה פתוחה, אלו רק חלק מהפעילויות שמצפות לבני הנוער ברחובות בחורף הקרוב. סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: " אין לי ספק שתכנית החורף המרתקת שיצרנו תספק לבני הנוער שעות רבות של הנאה מפעילויות איכותיות וערכיות"

עיריית רחובות, באמצעות מחלקת הילדים והנוער ובשיתוף מועצת הנוער העירונית ומשרד החינוך, מציגה את פרויקט 'חורף חם לנוער'. במסגרת הפרויקט, יתקיימו עבור בני הנוער בעיר מגוון רחב של פעילויות לכל אורך החורף במתחם ה-'עירונוער'.

גם השנה, הפעילויות הותאמו לכל הגילאים, הקהלים והמגזרים ובין היתר, יתקיימו כיתות אמן עם אמנים מובילים כמו יונתן רזאל (17.1), קטריקס ודורון ביטון (31.1) ויניב משיח (7.2) במחיר סמלי  של 10 שקלים בלבד, הרצאת אורח של אשת התקשורת, לוסי אהריש (3.1) לרגל פתיחת שנה בבית הספר למנהיגות נוער, יתקיים ערב צומת ובו במה פתוחה ללהקות צעירות ולאמנים (10.1), הופעות, טורניר פינג פונג עירוני נושא פרסים (24.1) ועוד ועוד.

קטנה-תמונת-יחצ-קטריקס-ודורון-ביטון-2016

סגן ראש העיר ומחזיק תיק צעירים ונוער, עו"ד מתן דיל: "גם החורף הזה, יחד עם מועצת הנוער העירונית, ייצרנו תכנית שכוללת מגוון רחב של תכנים שמתאימים לכל המגזרים והקהלים. כך, כל אחד ואחת מהנערים והנערות יוכלו למצוא את התכנים והפעילויות המתאימים להם ביותר. אין לי ספק שתכנית החורף המרתקת שיצרנו תספק לבני הנוער שעות רבות של הנאה מפעילויות איכותיות וערכיות".

יו"ר מועצת הנוער, רינת מטיס: "אני שמחה להציג את תוכנית חורף חם לנוער שפונה לקהלי יעד רבים ומגוונים, אני שמחה שבית ספר למנהיגות נוער שהוא המוביל בארץ כיום הגיע לכ-300 תלמידים ומודה לכל חברי מועצת הנוער אשר פועלים בהתנדבות למען בני הנוער"

לפרטים נוספים ניתן להתעדכן בפייסבוק – 'מועצה רחובות' או 'עירונוער רחובות', או באינסטגרם noar.rehovot""

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh