הערב (ד׳) ב"קציר" רחובות מארחת לדרבי את נס ציונה

הערב (ד׳) ב"קציר" רחובות מארחת לדרבי את נס ציונה

במסגרת המחזור ה14 בליגה הלאומית בכדורסל, תארח הערב (רביעי,19:00) מכבי עירוני רחובות את מוליכת הטבלה ערב המחזור, עירוני נס ציונה.

לאחר הניצחון במחזור הקודם על גליל עליון, ואחרי שהיא ממשיכה את התקופה הטובה מבחינתה, יודעת המארחת מרחובות שבביתה לעיניי יציעים מלאים, בהחלט אפשר לנצח את היורדת הטרייה מליגת העל, ואחת הקבוצות השועטות לכתר העלייה בסוף העונה, נס ציונה.

השכנים בכתום שמגיעים לאחר ההפסד המתסכל ברבע גמר הגביע למכבי תל אביב הגדולה, ירצו להמשיך לנצח בזירה המקומית, הרבה בעזרתו של הישראלי הבכיר וכוכב הליגה השנייה אלעד הופמן.

בצד הכחול של אבנר יאור, יקוו מאוד לראות המשך משני האמריקאים הנהדרים של הקבוצה, אדיסון וייטס וכמובן לקבל תפוקה נהדרת פעם נוספת מהחבורה בתוצרת כחול-לבן.

בשונה מפעמים קודמות, בהנהלת הקבוצה הודיעו על מחיר של כ-30 שקלים דמי כניסה להתמודדות המסקרנת. זאת לאחר שהצפי הוא לאולם מלא, אך לאחר שאיש עסקים מקומי שביקש להישאר בעילום שם החליט לרכוש את כל הכרטיסים מהקבוצה, כל תושב שיציג תעודות זהות שתראה כי הוא אזרח העיר רחובות, יקבל כרטיס בחינם. במועדון מקווים לאווירה מחשמלת מחר באולם שתביא בסופו של דבר לעוד ניצחון גדול ומרשים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh